Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 sierpnia 2010

Czego pragnie mężczyzna?

Rozmowa służbowa o potrzebach mężczyzn

Uczestnicy:

G - kobieta z 18-letnim stażem małżeńskim (l.38)
D - kobieta z 16-letnim stażem małżeńskim (l.45)
U - kobieta z 12-letnim stażem małżeńskim (l.37)
P - kobieta bez stażu (l.26)
M - mężczyzna z 10-letnim stażem małżeńskim. (l.40)

U: Byłam  na spotkaniu z kolegami ze studiów. Chłopcy zawsze lubili ładne dziewczyny, otaczali się samymi "modelkami". Mówili, że kobieta ma przede wszystkim być piękna. I nagle ci sami mężczyźni mówią mi, że kobieta nie musi wyglądać idealnie, nie jest ważne czy ma dwie czy siedem zmarszczek - ona musi być dobra, troskliwa, czuła. Liczy się jej osobowość. I mnie zatkało!

D: Podstawowe pytanie: Czy oni byli trzeźwi?

U: Tak! Pawda, że to dziwne?

G: Bardzo dziwne. Odbija im na starość?

D: Mój mąż powtarza, że ja powinnam wyglądać pięknie, żeby się mnie nie wstydził. Jak nie odpowiada mu mój ubiór, chce iść 10 metrów przede mną.

U: Może jednak rzeczywiście mężczyźni dorastają, zmieniają im się priorytety. A Twój mąż jeszcze nie dorósł chyba.

P: Ci Twoi koledzy mają żony?

U: Tak, od 15 lat.

P: I jak wyglądają ich żony? Modelki...?

U: Właśnie nie. Mają lekką nadwagę, to są takie ciepłe mamuśki - do przytulania i rozmów przy kominku.

P: No i wszystko się zgadza. Mają żony fajne, ale nie przesadnie atrakcyjne, więc deklarują, że nie szukają urody tylko czułości. Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.

U: Ale spryciarze!

P: No dobra. Musimy być uczciwe. Może im się tak zmienia z wiekiem. Jako młodzieńcy szukają pięknych kobiet - jak podpowiada kanon. Chcą się napatrzeć. To biologiczne - taka ładna kobieta urodzi ładne, zdrowe dziecko. Później dochodzą do wniosku, że ładna rodzi ładne ale mądra kobieta wychowa mądre dzieci. I widzą, że potrzebują partnerki, przyjaciela, bystrej towarzyszki życia.

D: A Ty jesteś trzeźwa?

G: Może mała ma rację nawet. Ale tego my nie wiemy. Trzeba spytać jedynego mężczyznę w tym gronie. Powiedz coś o swojej żonie.

(M. podnosi głowę znad gazety)

M: Żona to sacrum.

D: A gdzie profanum?

M: Profanum to reszta kobiet.  (Tu M. zaczyna wykład) 
W kwestii omawianego tematu: nie oszukujmy się: mężczyźni to wzrokowcy. Lubią popatrzeć na ładne ciała. Ale jest coś takiego, że młody chłopak lubi starsze kobiety. Dlaczego? Bo podejrzewa, że starsza jest doświadczona. A z młodą trzeba kilometry przejść na spacerach i mnóstwo kwiatów dać, zanim pozwoli się pocałować, nie mówiąc o czymkolwiek więcej. To strata czasu. Potem żeni się z rówieśniczką. Powoli dorasta do tego, że potrzebuje mądrej, dobrej kobiety. A potem mu odbija i rzuca żonę dla małolaty. Bo wydaje mu się, że z taką to sam odmłodnieje.

G: Czyli mężczyźni jednak nie mądrzeją z wiekiem?

M: Mądrzeją, bo w rezultacie mają pozycję, majątek i małolatę w łóżku. Czy to nie jest mądre?

(kobiety w pokoju są oburzone, prócz P, która się śmieje)

P: To jest happy end! Ale jak on dojdzie do takiego wieku, że z tą małolatą w łóżku zostanie mu tylko rozmowa - na nic innego nie będzie zdrowia - to o czym on będzie z nią rozmawiał?

M: Nie wiem. Ja do takiego wieku jeszcze nie doszedłem, więc tu teoria mi się kończy. Ale znam dowcip o tym:

Idzie sobie osiemdziesięcioletni myśliwy przez las a tu nagle widzi: żaba skacze. Bierze ją do ręki a ta do niego mówi:
- Pocałuj mnie! Zmienię się w cudowną królewnę, będę śliczna, uległa, spełnię każdą Twoją zachciankę erotyczną i zawsze Ci będę wierną!
Dziadek - myśliwy wziął żabę, schował do kieszeni i idzie dalej. Po chwili z kieszeni znowu odzywa się żaba:
- Pocałuj mnie! Zamienię się w cudowną królewnę, będę śliczna, namiętna, uległa i zawsze Ci będę wierną!
Dziadek  - myśliwy na to odpowiada:
- W tym wieku to ja już wolę mieć gadającą żabę...
           
                                 ***



Tematy do przemyśleń:

1) Ile kilometrów trzeba przejść z małolatą, by ją pocałować?
2) Po ilu latach w łóżku zostaje tylko rozmowa?
3) O czym rozmawiać z gadającą żabą?



2 komentarze:

  1. 1) Dużo ;)
    2) Nigdy :P
    3) Z Żabką można o wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ściski serdeczne dla mojego Słoneczka!!

    OdpowiedzUsuń