Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 listopada 2010

W domu

Droga do Fishville nie może przebiegać zupełnie normalnie. W kasie bilet na trasie Katowice-Fishville kosztuje 10 zł. Z przyczyn ode mnie niezależnych musiałam kupić bilet u konduktora, który pobiera dodatkową opłatę 5 zł. Zgłosiłam przy wejściu, że jestem bezbiletowa i powiedziano mi, że przy kontroli ktoś mi bilet sprzeda.
Pół godziny później podeszła do mnie pani kierownik składu i na przenośnym komputerku/terminalu zaczęła wstukiwać parametry mojego biletu.
W pewnym momencie spytala: "Normalny?" Odpowiedziałam z uśmiechem "Najnormalniejszy, jaki się da, poproszę".
Pani się to spodobało, bo pozmieniała coś w parametrach biletu i puściła do mnie oczko. O ile puszczanie oczek przez facetów kompletnie mnie rozmontowuje - nie wiem, czy mam się zdenerwować, uśmiechnąć czy rozebrać - o tyle tym razem zrobiło się fajnie. Dostałam bilet z Katowic - Piotrowic i zapłaciłam 9 zł czyli jeszcze taniej niż w kasie.
Wiem, że PKP ma długi olbrzymie - chyba m.in. przeze mnie.


W domu klasyka - tata dalej mnie tuczy, bo uważa, że to poprawi mi wyniki krwi. Więc wcinałam te kotleciki, ziemniaczki, pieczenie, szyneczki... Czego się nie robi dla zdrowia... Sam tata w ramach działań prozdrowotnych rzucił ostatnia używkę - kawę. Cieszę się, bo kawa to syf ale szkoda mi trochę, że już nie będę mu parzyć porannej kawy. To było dla mnie jak misterium. W Warszawie tak się rozkręciłam, że sama zaoferowałam A. parzenie kawy, bo to sprawia mi tyle przyjemności. Uwielbiam zapach mielonej kawy.
A na przystanku w Fishville wisiało ogłoszenie:



Numer zamazałam, bo jestem złośliwa i skoro sama nie skorzystałam to i innym nie dam! :-)
Zastanawiam się tylko jaka jest różnica między "panią" a "kobietą", oczywiście według autora tego uroczego anonsu.
Odpowiedzi znajomych były przeróżne. Jedni uznali, że "pani" to starsza wersja "kobiety".
Mistrzostwem wykazała się Ilonka, uznając, że "pani" jest ładniejsza od kobiety". Skąd ten wniosek - nie wiem! Ale niech będzie i tak.

3 komentarze:

  1. zrobię jeszcze reklamę wybacz na placu Andrzeja w rogu jak jeździ autobus do KRK jeździ też do Fishville... Co godzinę busik... tak sobie myślę...
    anonsik cudny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani to taki droższy gatunek kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można podpiąć się pod misterium parzenia? kawy oczywiście.

    OdpowiedzUsuń